مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-24حوادث

کشف 11 کیلو مواد اولیه ساخت نارنجک دستی در متروی مولوی


رییس پلیس مترو پایتخت از بازداشت مسافر 20 ساله ای خبر داد که در کوله پشتی 11 کیلو گرم مواد اولیه ساخت نارنجک دستی به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، رییس پلیس مترو پایتخت از بازداشت مسافری خبر داد که 11 کیلو مواد اولیه ساخت نارنجک دستی را در مترو تهران حمل می کرد.

 سرهنگ سعید عطاالهی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: ماموران انتظامی مترو ایستگاه مولوی در کنترل تردد مسافران مترو، به مرد جوانی که کوله پشتی مشکی رنگ و سنگینی را حمل می کرد، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه و در بازرسی از داخل کوله پشتی اش 11 کیلوگرم مواد اولیه ساخت نارنجک دستی (اکلیل و سرنج) کشف کردند.

رییس پلیس مترو پایتخت با بیان اینکه متهم جوان 20 ساله در اظهارات خود به تهیه اکلیل و سرنج جهت تهیه نارنجک دستی و فروش در چهارشنبه آخرسال معترف شد خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 60 میلیون ریال بر آورد کرده اند.

سرهنگ عطاالهی با بیان اینکه شهروندان از خرید مواد محترقه دست ساز که موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند افزود: پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 کیلو مواد اولیه ساخت نارنجک دستی در متروی مولوی

کشف 11 کیلو مواد اولیه ساخت نارنجک دستی در متروی مولوی