مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-24سياسي

اجرای طرح های عمرانی روستاها با اقدامات جهادی امکان پذیر است


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: ابلاغ راه اندازی قرارگاه جهادی از سوی وزیر کشور به منظور محرومیت زدایی در روستاها و ترویج مهاجرت معکوس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی قیطانی در اولین جلسه ملی قرارگاه جهادی وزارت کشور که به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد، اظهار کرد: بعد از ابلاغ تشکیل شورای عالی جهادسازندگی از سوی رییس جمهور، ساماندهی قرارگاه جهادی نیز یک اقدام مهم برای فعالیت مطلوب تشکل های غیردولتی در حوزه روستاها است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های عمرانی روستاها با اقدامات جهادی امکان پذیر است، افزود: برنامه های خوبی برای توانمندسازی روستاییان از طریق ایجاد فرصت های شغلی در دستور کار قرار دارد که این مساله مانع مهاجرت از روستاها به شهرها و سبب مهاجرت معکوس خواهد شد.

  مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور وسعت بخشی حضور مردم در رونق و توسعه اهداف روستایی تشکیل شده است، تصریح کرد: حضور مردم در تشکیلات رسمی دولت و پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی روستاها و ایجاد بستر مناسب برای تولید محصولات استراتژیک در گروه این قرارگاه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های عمرانی روستاها با اقدامات جهادی امکان پذیر است

اجرای طرح های عمرانی روستاها با اقدامات جهادی امکان پذیر است