مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-24اقتصادي

بهبود 5 پله ای شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه از بهبود پنج رتبه ای جایگاه کرمانشاه در شاخص فضای کسب و کار در آخرین ارزیابی انجام شده خبر داد.

- کیوان کاشفی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز (5 اسفند) برگزار شد، با اشاره به آخرین ارزیابی انجام شده از شاخص فضای کسب و کار توسط اتاق ایران در تابستان 1400، گفت: در این فصل کرمانشاه جایگاه 24 کشور را داشت که نسبت به فصل قبل از آن پنج پله بهبود جایگاه داشتیم.

وی معتقد است، هم اکنون فضای کسب و کار کرمانشاه با شیب ملایمی در حال بهبود است.

رییس اتاق کرمانشاه با بیان اینکه با وجود همه این موارد باز هم جایگاه کرمانشاه در زمینه فضای کسب و کار مناسب و پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: هم اکنون مواردی مانند غیر قابل پیش بینی بودن قیمت مواد اولیه، دشواری تامین منابع مالی از بانک ها و خصوصا شرایط بیماری کرونا به عنوان عوامل مخل فضای کسب و کار کرمانشاه مطرح است.

کاشفی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار دشوار نیست و با راهکارهای مناسب می توان این فضا را بهتر کرد، یادآور شد: بهبود این فضا نیازی به اعتبار و بودجه ندارد بلکه فقط از طریق کارهای نرم افزاری قابل انجام است.

عضو هیات رییسه اتاق ایران یکی از بهترین و سریع ترین روش های حذف قوانین مخل و بهبود فضای کسب و کار را استفاده از ظرفیت شورای گفت وگوی دولت و بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 5 پله ای شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه

بهبود 5 پله ای شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه