مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-24بين الملل

کنگره آمریکا خواستار «تحریم های فلج کننده» علیه روسیه شد


نمایندگان کنگره در واکنش به عملیات نظامی روسیه در اوکراین، خواهان تحریم های فلج کننده علیه رییس جمهور روسیه واقتصاد این کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان کنگره آمریکا با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین خواستار تحریم های فلج کننده علیه مسکو شدند.

وبگاه هیل وابسته به کنگره آمریکا در این خصوص گزارش کرد، باب منندز رییس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: امشب، قلب من برای مردم اوکراین سنگین است.

بعنوان رییس کمیته روابط خارجی سنا، متعهد هستم تا اطمینان حاصل کنم که ایالات متحده، حداکثر هزینه را به پوتین، اقتصاد روسیه و آن هایی که پایمال شدن حاکمیت اوکراین را تسهیل کردند، وارد کند .

سناتور کریس مورفی دموکرات از ایالت کنتیکت نیز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین را یک اقدام شرورانه و وحشتناک ناشی از ضعف مسکو خواند و تأکید کرد که ایالات متحده در نبرد با مسکو در کنار اوکراین خواهد ایستاد.

مورفی که یکی از اعضای کمیته روابط خارجی سنا است، در این خصوص گفت: تصمیم پوتین برای حمله یک اقدام شرورانه، وحشتناک و ناشی از ضعف بوده است و این اشتباه تعیین کننده ای برای او است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا خواستار «تحریم های فلج کننده» علیه روسیه شد

کنگره آمریکا خواستار «تحریم های فلج کننده» علیه روسیه شد