مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-24ورزشي

خادمی با تخصص و توانمندی اش می تواند ورزش هرمزگان را موفق کند


مظفر مهری خادمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان معرفی و از خدمات بیش از سه سال مدیرکلی محمودرضا امیاری تقدیر شد.

- ایسنا/هرمزگان مظفر مهری خادمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان معرفی و از خدمات بیش از سه سال مدیرکلی محمودرضا امیاری تقدیر شد.

با حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم محمود رضا امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان از حمایت های کسانی که در طول نزدیک به سه سال ونیم ایشان را برای پویایی ورزش استان کمک کردند تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه روزی که به استان هرمزگان آمدم تنها هدفم اعتلای ورزش این استان بود و در حد توان خودم در بحث زیرساخت های ورزش و جوانان گام برداشتم و اگر کسی دلخوری یا کدورتی از بنده دارد حلال کند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای مدیر کلی شخصی را انتخاب کرده اند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمی با تخصص و توانمندی اش می تواند ورزش هرمزگان را موفق کند

خادمی با تخصص و توانمندی اش می تواند ورزش هرمزگان را موفق کند