مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-24سياسي

متولی فرهنگی نباید تکدی گری فرهنگی کند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: متولی فرهنگی نباید تکدی گری فرهنگی کند، اما ناچار است به دلیل کمبود اعتبارات این حوزه دست به این کار بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سینا دلشادی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: حضور مدیر ارشاد در مساجد حاشیه شهر، جذب خانواده به مسجد، طرح چهره به چهره، لزوم فعال سازی شورای فرهنگ عمومی، توجه جدی به مسئله محله محوری و.

از برنامه های پیش بینی شده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات فرهنگی در اختیار کانون های فرهنگی تعلق نگرفته است افزود: متاسفانه انگیزه کار فرهنگی از فعالان مسجدی گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه باید به صورت ماهیانه اتاق فکر تشکیل دهیم ادامه داد: نقشه راه فرهنگی و هنری رسانه ای استان را تدوین کنیم.

دلشادی بیان داشت: مسجد سنگر است و سنگر بودنش تنها مربوط به دفاع نبود اگر مسجد سنگر قرار می گرفت حال و روز کشور خیلی بهتر بود.

وی با بیان اینکه به قرآن و مسجد این دو رکن اساسی دین و انقلاب توجه نداشتیم، اضافه کرد: غفلت ما از مبانی دینی و قرآنی باعث شد در بسیاری از حوزه ها عقب بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی فرهنگی نباید تکدی گری فرهنگی کند

متولی فرهنگی نباید تکدی گری فرهنگی کند