مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-24حوادث

2 حلقه چاه نگهداری مواد مخدر در یکی از نقاط آلوده پیشوا کشف شد


معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای طرح پاکسازی و کشف 2 حلقه چاه نگهداری مواد مخدر در یکی از نقاط آلوده پیشوا خبر داد.

- ، سرهنگ مصطفی علیزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف مقدار 1464 گرم انواع مواد مخدر و پلمپ 41 اتاقک و انهدام 2 حلقه چاه نگهداری مواد مخدر در یکی از نقاط آلوده شهرستان پیشوا خبر داد.

وی با اعلام این خبر، گفت: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، با برنامه ریزی قبلی موضوع در دستور کار پلیس شرق استان تهران قرار گرفت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در این عملیات مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری 3 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.

علیزاده در ادامه، خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی یک کیلو و 462 گرم مواد مخدر، آلات استعمال و دستگاه های توزین مواد مخدر کشف و تعداد 41 اتاقک محل استعمال مواد مخدر پلمپ و مالکان این اماکن تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجویی های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حلقه چاه نگهداری مواد مخدر در یکی از نقاط آلوده پیشوا کشف شد

2 حلقه چاه نگهداری مواد مخدر در یکی از نقاط آلوده پیشوا کشف شد