مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-24اقتصادي

1045 واحد تولیدی با اشتغالزایی 25 هزار نفر در اردبیل فعال است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: یک هزار و 45 واحد تولیدی با اشتغال افزون بر 25 هزار نفر و سرمایه گذاری بیش از 300 هزار میلیارد ریال در استان اردبیل فعال است.

- ایسنا/اردبیل رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: یک هزار و 45 واحد تولیدی با اشتغال افزون بر 25 هزار نفر و سرمایه گذاری بیش از 300 هزار میلیارد ریال در استان اردبیل فعال است.

حسین پیرموذن در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان که به صورت ارتباط مجازی با سفیر ایران در مسکو برگزار شد، اظهار کرد: ضروری است تا مشکلات صادرکنندگان در ارتباط با عبور کامیون ها به تعداد 250 دستگاه از مرز آذربایجان به سمت روسیه که مورد توافق در کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و آذربایجان بوده، بررسی و حل و فصل شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تعرفه های ترجیحی نیز تعداد 250 کالای ایرانی لحاظ شده که نسبت به کالاهای لحاظ شده کشورهای اوراسیا 70 درصد عقب است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل خواستار بازبینی در این خصوص شد و گفت: باید در مورد کالاهای ایرانی نیز نسبت به اوراسیا 50 به 50 اعمال شده و عدالت در این خصوص رعایت شود.

پیرموذن به جانمایی مرکز تجاری در نمایشگاه آستاراخان اشاره کرد و افزود: لازم است با انجام زمانبندی حضور هیات اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1045 واحد تولیدی با اشتغالزایی 25 هزار نفر در اردبیل فعال است

1045 واحد تولیدی با اشتغالزایی 25 هزار نفر در اردبیل فعال است