مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-24اقتصادي

اقدام اجرایی بانک ها تولید را تعطیل نکند / توقف مزایده ملک 30 میلیاردی


رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: نباید اقدامات اجرایی بانک ها در وصول مطالبات و یا سایر موارد، منجر به توقف خط تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی شود.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: نباید اقدامات اجرایی بانک ها در وصول مطالبات و یا سایر موارد، منجر به توقف خط تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی شود.

حیدر آسیابی، در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان گلستان که با هدف بررسی راهکارهای وصول مطالبات بانکی و استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی برای کمک به رونق تولید برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از واحدهای تولیدی به معنای نادیده گرفتن موضوع وصول مطالبات بانکی نیست.

وی با بیان اینکه بازگشت تسهیلات به بانک ها برای تزریق دوباره به چرخه تولید، یکی از اقدامات دستگاه قضایی برای حمایت از فعالان اقتصادی می باشد، ادامه داد: بررسی سوابق تولیدکنندگان و اطمینان از سلامت اقتصادی آنان، از الزامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان پیش از ورود برای حمایت از آنها می باشد.

آسیابی با تاکید بر اینکه نباید تسهیلات توکیدکنندگان در بخش هایی غیر از تولید قرار گیرد، خاطر نشان کرد: اقدامات اجرایی بانک ها در وصول مطالبات و یا سایر موارد، منجر به توقف خط تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اجرایی بانک ها تولید را تعطیل نکند / توقف مزایده ملک 30 میلیاردی

اقدام اجرایی بانک ها تولید را تعطیل نکند / توقف مزایده ملک 30 میلیاردی