مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-24پزشكي

90 درصد مرگ و میرهای کرونایی کشور مربوط به واکسن نزده ها است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهمترین راهکار پیشگیری از کرونا را واکسیناسیون دانست و گفت: 90 درصد مرگ و میرهای کرونایی مربوط به واکسن نزده ها است.

- ، بهرام عین اللهی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان های محروم است و میزان امکانات حوزه سلامت آن نسبت به جمعیت کمتر است و باید اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، خاطرنشان کرد: این بیمارستان تنها بیمارستان آموزشی استان بوشهر است که تخت های موجود در آن کفاف نیازهای استان بوشهر را نمی دهد.

وزیر بهداشت با اشاره به بازدید خود از بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر بیان کرد: این بیمارستان امکان آموزشی شدن را دارد که با وزیر راه در این زمینه صحبت کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید از امکانات و ظرفیت های موجود بهترین استفاده را داشته باشیم ادامه داد: بیمارستان نیروی هوایی ارتش هم ظرفیت خوبی برای بوشهر است که باید از ظرفیت آن بیمارستان هم استفاده شود.

عین اللهی افزایش فضای درمانی در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: پروژه هایی توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طراحی و ارائه می شود که برای اجرای آن برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مرگ و میرهای کرونایی کشور مربوط به واکسن نزده ها است

90 درصد مرگ و میرهای کرونایی کشور مربوط به واکسن نزده ها است