مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-24سياسي

تاکید یک مسئول بر ضرورت نگاه تسهیل گرانه ادارات به تولید


سرپرست فرمانداری قرچک به ادارات عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد برای حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال، نگاه تسهیل گرانه به بخش تولید داشته باشند.

- علیرضا فاتحی نژاد صبح امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: تولیدکنندگان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی بوده و در این شرایط که توانسته اند برای تعدادی جوان شغل ایجاد کنند و منجر به رونق تولید شوند باید با استفاده از ظرفیت های قانونی مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: تولید ، رکن اساسی ثبات نظام اقتصادی است و ظرفیت کشور را افزایش می دهد؛ به همین دلیل همواره حمایت از تولید و رفع موانع آن مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: ایجاد اشتغال با سایر مباحث فرهنگی و اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارد که باید به تمامی این جنبه ها دقت نظر داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری قرچک بیان کرد: شهرک صنعتی قرچک پتانسیل بزرگی برای منطقه محسوب می شود و حضور صنعتگران منجر به پویایی این ظرفیت اقتصادی شده است.

این مقام مسؤول افزود: بایستی در راستای توسعه شهرک، رفع نواقص زیرساخت ها و مشکلات واحدهای تولیدی با شتاب بیشتری حرکت کرده و شغل جوانان قرچکی را در همین شهرستان تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یک مسئول بر ضرورت نگاه تسهیل گرانه ادارات به تولید

تاکید یک مسئول بر ضرورت نگاه تسهیل گرانه ادارات به تولید