مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-24بين الملل

حضور محققان 13 کشور در کنفرانس بازی ‎های رایانه ‎ای اصفهان


هفتمین کنفرانس «بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها» همزمان با روز مهندس به صورت برخط و با حضور محققانی از ایران و 13 کشور دیگر آغاز به کار کرد.

- ایسنا/اصفهان هفتمین کنفرانس بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها همزمان با روز مهندس به صورت برخط و با حضور محققانی از ایران و 13 کشور دیگر آغاز به کار کرد.

این کنفرانس دوروزه با حضور 19 پژوهشگر از 13 کشور جهان در قالب هشت سخنرانی کلیدی، دو پنل تخصصی و هفت نشست ارائه مقالات با حضور متخصصانی از ایران، ژاپن، مالت، سنگاپور، آمریکا، فنلاند، اسکاتلند، ولز، نیوزلند، هلند، ایتالیا، سوئد و استرالیا و .

آغاز به کار کرد.

دبیر هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها امروز (پنجشنبه، 5 اسفندماه) در آیین افتتاحیه کنفرانس با بیان اینکه پژوهش در زمینه فناوری های سرگرم کننده تعاملی و بازی های رایانه ای به عنوان مهم ترین بخش آن، در سال های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است، اظهار کرد: علاوه بر علاقه محققان به بررسی مزایا و نیز آثار زیانبار بازی های رایانه ای موجود، در سال های اخیر پژوهش های هیجان انگیزی با مشارکت متخصصین رشته های مختلف در زمینه توسعه بازی های رایانه ای جدید با هدف درمان، آموزش، تبلیغات، ورزش، فرهنگ سازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور محققان 13 کشور در کنفرانس بازی ‎های رایانه ‎ای اصفهان

حضور محققان 13 کشور در کنفرانس بازی ‎های رایانه ‎ای اصفهان