مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-24اقتصادي

کاهش تصادفات با هوشمند سازی جاده ها


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: هوشمند سازی جاده ها نقش موثری در افزایش بهره وری و کاهش تصادفات جاده ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایوب کرد در جلسه هم اندیشی درخصوص اجرای دستورالعمل حفاظت و مراقبت از تجهیزات و سامانه های ثبت تردد جاده ای استان بیان کرد: در برنامه های بلندمدت این اداره کل همواره ارتقا ایمنی عبور و مرور و سطح خدمات و بهره وری از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است بطوری که در صدد هستیم در برنامه های بلند مدت با استفاده از سیستم های هوشمند زمینه ساز تحولات مطلوب در این حوزه با شیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 22 سامانه ثبت تخلفات در تمامی محورها و یک سامانه توزین در حال حرکت در محور زاهدان _ خاش در محدوده تحت پوشش این اداره کل نصب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه این سامانه ها با هدف ارتقای ایمنی و نظارت دقیق بر تردد های بین شهری طرح ریزی و اجرا شده است ضروری است همه دستگاههای اجرایی با یکدیگر جهت حفظ و نگهداری از این سامانه ها در محورهای مواصلاتی تلاش کنند.

کرد وظیفه عموم مردم و دستگاه های دست اندرکار را در حفظ اموال عمومی و بیت المال مهم دانست و اظهار داشت: ضروری است با اتخاذ تدبیر اصولی و با یک سری هماهنگی بین نهادهای دست ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات با هوشمند سازی جاده ها

کاهش تصادفات با هوشمند سازی جاده ها