مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-24سياسي

«محمود عزیزخانی» مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد


طی مراسمی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی و مقامات سازمانی و استانی،«محمود عزیزخانی» به عنوان مدیر کل تأمین اجتماعی زنجان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی و مقامات سازمانی و استانی، محمود عزیزخانی به عنوان مدیر کل تأمین اجتماعی زنجان معارفه و مسعود علیاری تکریم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در مراسم گفت: تحقق عدالت در گرو ایجاد اعتماد و شفافیت است و باید حرکت ما به این سمت باشد.

ابوالفضل عفت نژاد افزود: فصل نوین حرکت تحول گرای سازمان تامین اجتماعی با سه مولفه اعتماد، مردمی کردن و عدالت محقق می شود.

وی به ضرورت احیای رضایتمندی و اعتماد عمومی و همگام با گام بیانه دوم انقلاب اسلامی تاکید و اظهار داشت: در این مقطع لازم است با تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان برای حل مشکلات گام برداریم.

وی بر لزوم تکریم مخاطبان و مراجعان اشاره کرد و افزود: باید از همه ظرفیت مجموعه همکاران تامین اجتماعی برای خدمات رسانی به مردم بهره ببریم.

محمود عزیزخانی، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم تلاش در راستای گسترش فناوری های هوشمند در ارائه خدمات را از برنامه های خود اعلام کرد و گفت: همه تلاش و حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمود عزیزخانی» مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد

«محمود عزیزخانی» مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد