مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-24سياسي

اشتغال ملاک اصلی توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است


در الگوی توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان ملاک اصلی ایجاد اشتغال است زیرا این مهم محرک اقتصاد این استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سردار احمد وحیدی وزیر کشور در نشست هماهنگی فرمانداران و شهرداران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در الگوی توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان ملاک اصلی ایجاد اشتغال است زیرا این مهم محرک اقتصاد این استان خواهد بود.

وی گفت: بزرگترین سرمایه کشور در اختیار شما مسوولان است این استان خودش یک سرمایه است در واقع دریایش، بندرش، مردمش و مرزهایش همه سرمایه هستند.

  وزیر کشور افزود: باید به این آب و خاک و سرزمین عشق بورزیم و فکر کنیم که نفت نداریم؛ خواهش دارم این ذهنیت را فعال کنید، این استان در اختیار شماست و راهی جز آبادانی آن نداریم ما باید خودمان را باور داشته باشیم.

سردار وحیدی بیان کرد: اعداد و بودجه هایی که به استان تخصیص داده می شود به اندازه ای نیست که همه مشکلات را برطرف و باعث توسعه چشم گیر استان شود؛ بنابراین تک تک مسئولان استان باید ایده و طرح برای بهبود امور در حوزه های کاری خود به خرج دهند.

وی ادامه داد: باید کارهایی که فوریت است در دستور کار قرار گیرد به این معنی که اگر شغل درست نکنیم و راه درست کنیم در مسیر رضایت مردم حرکت نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال ملاک اصلی توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است

اشتغال ملاک اصلی توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است