مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-24سياسي

«قراردوازدهم»، طرحی در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی است


مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح قرار دوازدهم در امامزاده های شاخص کشور خبر داد و گفت: طرح قرار دوازدهم در راستای ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی، - قراردوازدهم ، طرحی در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی است مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح قرار دوازدهم در امامزاده های شاخص کشور خبر داد و گفت: طرح قرار دوازدهم در راستای ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی، تدوین و ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای این سازمان گفت: یکی از آرزوهای اهل بیت علیهم السلام، و همچنین اقدامات امام زمان ارواحنافداه، رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان است، از این رو، جامعه مهدوی و منتظر امام زمان علیه السلام، بایستی در مسیر امام و پیشوای خود حرکت کند.

بقاع متبرکه به عنوان، پرچمدران فرهنگ و زمینه سازان جامعه اسلامی، می بایست پیشقراولان این حرکت مقدس بوده و زمینه همدلی و همراهی مومنین و خیران را برای زدودن غبار فقر و محرومیت، فراهم کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتها با اشاره به اینکه ماه جاری آخرین ماه قرن حاضر است که با نیمه شعبان به پایان می رسد و قرن جدید نیز با عطر و بوی مهدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قراردوازدهم»، طرحی در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی است

«قراردوازدهم»، طرحی در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی است