مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 07:422022-02-24اقتصادي

رییس کمیسیون صنایع مجلس: تولیدکنندگان نباید از حمایت ها سوءاستفاده کنند


رییس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان نباید از حمایت ها سوءاستفاده کنند، گفت: حمایت ها از برخی تولیدکنندگان نتیجه مطلوب را در پی نداشته است.

- عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تولیدکنندگان نباید از حمایت ها سوءاستفاده کنند، گفت: حمایت ها از برخی تولیدکنندگان نتیجه مطلوب را در پی نداشته و ثمره این حمایت ها این بوده که تولیدکنندگان ما کالای با قیمت بالا و کیفیت پایین به بازار عرضه کرده اند.

وی افزود: متأسفانه در مورد صنعت خودرو 2 شرکت خودروسازی مطرح کشور به یک حیات خلوت دولت ها تبدیل شده و دولت ها هیچ گاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی به این دو شرکت خودروسازی نگاه نکردند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: تولیدات ما باید صادرات محور باشد و با تحقق این مسئله است که ما خواهیم توانست از بخش تولیدات صنعتی به موفقیت هایی دست یابیم.

  اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: دولت در بخش تولید باید نقش حمایت کننده و هدایت کننده داشته باشد، نه اینکه در عرصه حاضر نباشد و همان طور که گفتم باید به خوبی به نقش حمایتی و هدایت کنندگی خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون صنایع مجلس: تولیدکنندگان نباید از حمایت ها سوءاستفاده کنند

رییس کمیسیون صنایع مجلس: تولیدکنندگان نباید از حمایت ها سوءاستفاده کنند