مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 05:072022-02-24سياسي

احتمال اعزام 6 شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین


انجمن شنای معلولان از احتمال اعزام 6 شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در این دوره تعداد نفرات بیشتری را عازم چین کنیم.

- محمدحسین اقبالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سومین مرحله اردوی آماده سازی شنا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین از روز جمعه ششم اسفند با حضور ابوالفضل نگارستانی، علی محمودخانی، عرفان اسماعیلی، رضا جوادی، سینا ضیغمی نژاد و شاهین ایزدیار در استخر آزادی آغاز می شود و تا 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر فدراسیون جانبازان و معلولان شرایط و امکانات خوبی را برای شناگران فراهم کرده و وضعیت رکوردها راضی کننده است.

اقبالی همچنین از اعزام دو شناگر شانس کسب مدال طلا به مسابقات بین المللی ایتالیا خبر داد و گفت: شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی دو شناگر شانس کسب طلا در بازیهای پاراآسیایی چین هستند که برای افزایش امتیازات خود و کسب مجوز حضور در این بازیها، به مسابقات بین المللی ایتالیا اعزام خواهند شد.

وی همچنین از احتمال اعزام 6 شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین خبر داد و اضافه کرد: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام نفرات اول تا سوم آسیا به بازیهای پاراآسیایی چین، در حال حاضر استعدادهای خوبی در شنا داریم که شانس کسب مدال نقره دارند و تلاش بر این است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اعزام 6 شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین

احتمال اعزام 6 شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین