مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 05:022022-02-24اجتماعي

از لاک پشت تا ماربرای سفره هفت سین/ فروش حیوانات غیر بومی در آستانه نوروز+ عکس


فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: فروش حیوانات وحشی به عنوان موجودات زینتی در آستانه نوروز مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همه سال در آستانه فرا رسیدن سال جدید و مراسم نوروز باستانی فروش حیوانات مختلف در کنار ماهی قرمز سفره هفت سین موجبات گلایه شهروندان می شود.

اما شاید فروش مار، لاک پشت و سمند لرستانی در کنار ماهی قرمز برای سفره شب عید جای تعجب و بسی تاسف دارد، چرا که این نوع حیوانات قطعا بومی استان نیستند و علاوه بر حیوان آزاری موجب بر هم خوردن اکوسیستم منطقه خواهد شد.

فروش حیوانات وحشی مانند مار و لاک پشت و.

در حالی در مرکز شهر زنجان آغاز شده که متولیان امر به ویژه اداره کل محیط زیست استان زنجان از این امر غافل هستند و هیچ منعی برای افرادی که به این امر مبادرت می کنند، وجود ندارد.

خرید و فروش حیوانات وحشی و غیر بومی منطقه تخلف است اسماعیل قلی زاده، فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید و فروش حیوانات وحشی و غیر بومی منطقه تخلف بوده و قابلیت پیگیری قانونی دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه فروش حیوانات وحشی به عنوان موجودات زینتی در آستانه نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لاک پشت تا ماربرای سفره هفت سین/ فروش حیوانات غیر بومی در آستانه نوروز+ عکس

از لاک پشت تا ماربرای سفره هفت سین/ فروش حیوانات غیر بومی در آستانه نوروز+ عکس