مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 00:222022-02-23فرهنگي

اسماعیلی: برنامه تحول جامع فرهنگی با 125 موضوع تدوین شده و اجرا می شود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه شانزدهمین جشنواره شعر فجر به فارس گفت: در مسیر توسعه عدالت فرهنگی برنامه جامع فرهنگی کشور تدوین شده و در حال اجرا است.

- محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه شانزدهمین جشنواره شعر فجر در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، درباره اقدامات انجام شده در شش ماهه اخیر و برنامه های در دست اقدام این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تدوین برنامه تحولی کامل و جامعی را در دستور کار خود قرار داده بود که در حال حاضر ابلاغ شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این برنامه شامل 125 اقدام عملی و قابل اندازه گیری برای چهار سال آتی است که کاملاً به صورت اختصاصی تنظیم شده و برای هیچ حوزه ای کلی تدوین نشده چرا که برنامه های کلی محور قابل اندازه گیری و سنجش نیستند.

اسماعیلی در ادامه افزود: در این برنامه پیش بینی های ساختاری، اجرایی و برنامه های عملیاتی در بخش های مختلف انجام شده که از جمله می توان به اقتصاد فرهنگ یا توجه به ویژه به موضوع عدالت فرهنگی و مصادیق آن مانند توجه به مسجد و تمرکز روی برنامه های آموزش هنر اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: برنامه تحول جامع فرهنگی با 125 موضوع تدوین شده و اجرا می شود

اسماعیلی: برنامه تحول جامع فرهنگی با 125 موضوع تدوین شده و اجرا می شود