مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 00:172022-02-23سياسي

امضاء تفاهم نامه همکاری نیروی دریایی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری


تفاهم نامه همکاری های مشترک نیروی دریایی ارتش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی و انسیه خزعلی در ستاد فرماندهی این نیرو امضاء شد.

- تفاهم نامه همکاری های مشترک نیروی دریایی ارتش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی و انسیه خزعلی در ستاد فرماندهی این نیرو امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با استناد به سیاست های کلی خانواده ابلاغیه رهبر معظم انقلاب و به منظور تحقق منویات معظم له در تحکیم و تعالی خانواده و ارتقا توانمندی های زنان به عنوان محور خانواده و به منظور گسترش همکاری ها و مشارکت در اجرای برنامه ها، طرح ها و فعالیت های توانمند ساز ویژه زنان و خانواده ساکن در مناطق ساحلی استقراری نیروی دریایی راهبردی در شمال و جنوب به ویژه منطقه محروم جنوب شرق کشور این تفاهم نامه مبادله می شود.

بر این اساس این تفاهم نامه بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به نمایندگی خانم انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی آجا به نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مبادله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه همکاری نیروی دریایی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری

امضاء تفاهم نامه همکاری نیروی دریایی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری