مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 23:472022-02-23سياسي

پیگیری و حمایت سپاه از خانواده 4 قلوی کرمانی


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از پیگیری برای مسائل و مشکلات خانواده چهار قلوی کرمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز در دیدار با طلبه کرمانی، پدر چهارقلوهای تازه متولد شده در کرمان اظهار داشت: فرزندآوری در شرایط کنونی از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: خداوند به خانواده این طلبه کرمانی، علاوه بر یک دختر پنج ساله به تازگی چهارقلو عنایت کرده است که باید همه مشارکت کنیم و مسئولین امر پای کار باشند تا این خانواده احساس تنهایی نکنند.

سردار معروفی ادامه داد: پدر خانواده شغل ندارد و در خانه ای 40 متری زندگی می کند، ما نمی گوییم ایشان نیازمند است اما وظیفه داریم به ایشان کمک کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: بنده نه فقط صرف فرماندهی سپاه ثارالله که به نیابت از فرمانده کل سپاه در میان خانواده این طلبه حضور یافتم.

سردار معروفی از پیگیری برای حل مشکل شغل پدر خانواده خبر داد و اظهار کرد: یک باب منزل 150 متری به مدت دو سال برای این خانواده رهن می شود و مؤسسه درمانی بسیج نیز یه مدت یک سال به خانواده ایشان خدمات رایگان ارائه خواهد داد و یک پرستار به مدت یک سال کمک خانواده بوده و هدیه ماهیانه نیز به خانواده تعلق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری و حمایت سپاه از خانواده 4 قلوی کرمانی

پیگیری و حمایت سپاه از خانواده 4 قلوی کرمانی