مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 23:372022-02-23سياسي

گفت وگوی سید حسن نصرالله با المنار درباره شهید سید عباس موسوی


سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان، در گفتگویی ویژه به مناسبت سالگرد شهادت سیدعباس موسوی دبیرکل سابق این حزب، به جنبه های مختلف زندگی و مبارزات این شهید پرداخت.

- سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان، در گفتگویی ویژه به مناسبت سالگرد شهادت سیدعباس موسوی دبیرکل سابق این حزب، به جنبه های مختلف زندگی و مبارزات این شهید پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در مصاحبه ای با شبکه المنار خاطراتی از زندگی شهید سید عباس الموسوی دبیرکل سابق این جنبش روایت کرد.

نصرالله گفت: پیکر سید عباس موسوی رفت؛ اما روح، اندیشه، فرهنگ، برادران، دوستان، شاگردان، خانواده و تمام کسانی که راه او را ادامه دادند، همچنان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعالم، وی خاطرنشان کرد: من با سید عباس موسوی در شانزدهم یا هفدهم دسامبر سال 1976 در نجف اشرف آشنا شدم، شهید شیخ علی کریم که با او آشنایی داشتم من را با سید عباس الموسوی در نجف اشرف آشنا نمود.

آشنایی با شهید موسوی وی خاطرنشان کرد: من با سید عباس موسوی در شانزدهم یا هفدهم دسامبر سال 1976 در نجف اشرف آشنا شدم، شهید شیخ علی کریم که با او آشنایی داشتم من را با سید عباس الموسوی در نجف اشرف آشنا نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی سید حسن نصرالله با المنار درباره شهید سید عباس موسوی

گفت وگوی سید حسن نصرالله با المنار درباره شهید سید عباس موسوی