مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 22:472022-02-23سياسي

آشکار سازی و اصلاح 11 نقطه پر تصادف در سطح جاده های رومشکان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشکان از آشکار سازی و اصلاح 11 نقطه پر تصادف در سطح جاده های این شهرستان خبر داد.

- ، صادق آدینه وند امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بر اساس برنامه های ابلاغی سازمان و هدف گذاری صورت گرفته در استان، اقدامات قابل توجهی در شهرستان رومشکان صورت گرفته است که از مهم ترین آنها می توان به پاکسازی 115 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی اشاره کرد.

وی افزود: بازگشایی دهانه 35 دستگاه پل در محورهای اصلی و فرعی، احداث دو دستگاه پل در تقاطع تنگ بره و روبروی پمپ بنزین دوراهی بازوند در محور بابازید - سیمره ، تسطیح و رگلاژ راه دسترسی درمان بستر به طول دو کیلومتر، علف زنی حریم 170 کیلومتر از راه های اصلی، شانه سازی و رفع اختلاف سطح محورهای اصلی به طول 62 کیلومتر، لکه گیری و چاله گیری راه های اصلی و فرعی به میزان 156 تن در این مدت انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشکان با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه ایمنی راه و حریم گفت: ساماندهی علائم اطلاع رسانی، هشدار دهنده و ایمنی در طول 73 کیلومتر، شست و شوی علائم در طول 170 کیلومتر، نصب دو عدد پایه چراغ چشمک زن، صدور 85 مورد اخطار به متجاوزین حریم، اصلاح و ایمن سازی تقاطع تنگ بره با ایجاد واریانت جدید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکار سازی و اصلاح 11 نقطه پر تصادف در سطح جاده های رومشکان

آشکار سازی و اصلاح 11 نقطه پر تصادف در سطح جاده های رومشکان