مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 20:022022-02-23سياسي

گفت وگوی رییس کل دادگستری تهران با مراجعان قوه قضاییه


رییس کل دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان مشکلات تعدادی از مراجعه کنندگان قرار گرفت و دستورات لازم در راستای رسیدگی و رفع آن ها را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی  مهر رییس کل دادگستری کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان مشکلات تعدادی از مراجعه کنندگان قرار گرفت و دستورات لازم در راستای رسیدگی و رفع آن ها را صادر کرد.

در جریان این بازدید، رییس کل دادگستری استان تهران ضمن گفت وگوی چهره به چهره با ملاقات کنندگان به بررسی موردی و جزییات پرونده تعدادی از مراجعان پرداخت.

در جریان بازدید رییس کل دادگستری تهران از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، شکات و مالباختگان برخی از پرونده های کثیرالشاکی از قبیل تعاونی مسکونی شهرک ژاندارمری، موسسه کاسپین و شرکت مفتاح رهنورد ایرانیان نیز حضور داشتند که القاصی پس از استماع درخواست های این افراد، دستورات لازم درخصوص این پرونده ها را صادر کرد.

القاصی با اشاره پرونده تعاونی مسکونی شهرک ژاندارمری گفت: پرونده مذکور دارای فرایند خاصی است که ادامه رسیدگی آن منوط به برگزاری جلسات کارشناسی در مورد اراضی مربوطه است تا حقی از افراد در این پرونده تضییع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی رییس کل دادگستری تهران با مراجعان قوه قضاییه

گفت وگوی رییس کل دادگستری تهران با مراجعان قوه قضاییه