مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 19:422022-02-23اجتماعي

2 هکتار از اراضی جنگلی حفاظت شده نوشهر رفع تصرف شد


20 هزار مترمربع از اراضی جنلگی منطقه حفاظت شده البرز مرکزی نوشهر پس از 17 سال پیگیری با صدور و اجرای حکم قضایی رفع تصرف شد.

- ، حسینعلی ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه بخشی از اراضی جنگلی منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، با صدور آرا نهایی قضایی، رفع تصرف شد، گفت: پس از 17 سال پیگیری مجدانه ادار ه کل حفاظت محیط زیست مازندران در برخورد با واگذاری غیرقانونی و تصرف و تغییر کاربری، حدود 5 هکتار از اراضی جنگلی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، با صدور آرا نهایی از سوی دستگاه قضا، رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه بخشی از حکم در مساحتی معادل 20 هزار متر مربع اجرا شد، احکام صادر شده را مهمترین حکم صادره جهت خلع ید و رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست مازندران در طول چند دهه دانست و افزود: ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده، بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حجم عملیات نهایی را شامل، رفع تصرف از حدود 50 هزار متر مربع عرصه، 12 واحد مسکونی و ویلایی، یک واحد تجاری، 2 واحد دامداری اعلام که پس از فراهم شدن شرایط توسط دستگاه های خدمات رسان در روزهای آتی به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هکتار از اراضی جنگلی حفاظت شده نوشهر رفع تصرف شد

2 هکتار از اراضی جنگلی حفاظت شده نوشهر رفع تصرف شد