مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-23سياسي

کسب اعتماد مردم، مهم ترین تکلیف سازمان نظام مهندسی


نشست خبری مهندس امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به مناسبت در پیش بودن 5 اسفندماه روز مهندس به صورت مجازی برگزار شد.

- امین مقومی در ابتدای این نشست ضمن تبریک روز مهندس و تشکر از حضور اصحاب رسانه، محوریت نشست را گزارش عملکرد سازمان نظام مهندسی استان و بیان کلیات طرح های آینده این سازمان عنوان کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی استان قم بیان کرد: در این نشست قرار بر این است که گزارش عملکرد این سازمان بررسی شود، لذا به دلیل حساسیت موضوع و ارائه نظرات با دلایل اغناءکننده اصلاح قانون در خدمت عزیزان و اهالی رسانه هستیم.

وی افزود: در خصوص نقش مهندسان در کشور باید اذعان کرد که این نقش، نقشی انکارناپذیر است به خصوص آن که که شاهد تلاش مهندسین در انقلاب و دفاع مقدس بودیم.

پیشرفت فعالیت های مهندسی که داشتیم در رشته زیرساخت های کشور نشان از نقش این عزیزان است.

مقومی با اشاره به حجم بسیار بالای فارغ التحصیلان در حوزه مهندسی در کشور گفت: فارغ از اینکه این تعداد بالا از کار زیادی را ایجاد کرده ما قائل به اصلاح قانون و نیاز به بازنگری هستیم، لذا قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که از دستاوردهای انقلاب بوده و اتفاق خوبی قلمداد می شود که پس از انقلاب توسط مجلس شورای اسلامی مصوب و با تایید شورای نگهبان ابلاغ شده و قوانینی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب اعتماد مردم، مهم ترین تکلیف سازمان نظام مهندسی

کسب اعتماد مردم، مهم ترین تکلیف سازمان نظام مهندسی