مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:572022-02-23دانش

جایزه علمی ای که خود به دنبال برترین محققان می گردد


به گفته دبیر ششمین دوره جایزه ثبوتی-خواجه پور، محققان خود را برای این جایزه کاندیدا نمی کنند، بلکه اعضای این جایزه به دنبال محققانی هستند که در حوزه کاری خود تحقیقات برجسته ای را در ایران و یا سطح بین المللی اجرایی کرده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهادی ثبوتی دبیر ششمین جایزه ثبوتی-خواجه پور در مراسم تقدیر از برگزیدگان این دوره از جایزه، با بیان اینکه این جایزه برای تجلیل از پژوهشگران جوان از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی برگزار می شود، گفت: فکر برگزاری این جایزه مربوط به 10 سال قبل مقارن با پایان فعالیت بنیانگذاران دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان می شود.

وی اضافه کرد: در آن زمان گروهی از اعضای هیات علمی این دانشگاه تصمیم گرفتند جایزه ای به نام دو استاد بنیانگذار دانشگاه یعنی دکتر ثبوتی و دکتر خواجه پور برگزار شود و از همان ابتدا مقرر شد تا این جایزه به پژوهشگران جوان اعطا شود.

ثبوتی، ایجاد محیطی برای فعالیت پژوهشگران جوان با آرامش و بدون دغدغه را از اهداف اعطای این جایزه نام برد و یادآور شد: با چنین رویکردی جایزه ثبوتی-خواجه پور برای تقدیر از پژوهشگران جوان بنیان گذاشته شد.

دبیر ششمین دوره جایزه ثبوتی این مراسم را مراسم پنجمین و ششمین دوره جایزه دانست و توضیح داد: پنجمین دوره مربوط به سال 98 است که به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه علمی ای که خود به دنبال برترین محققان می گردد

جایزه علمی ای که خود به دنبال برترین محققان می گردد