مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:422022-02-23فرهنگي

برترین های جشنواره «عروسک امید» معرفی می شوند


جشنواره بین المللی «عروسک امید» که از مهرماه امسال با شعار «یک عروسک، یک امید» فعالیت خود را آغاز کرده، هفته آینده با نمایش عمومی عروسک ها و معرفی برترین ها پایان می یابد.

- جشنواره بین المللی عروسک امید که از مهرماه امسال با شعار یک عروسک، یک امید فعالیت خود را آغاز کرده، هفته آینده با نمایش عمومی عروسک ها و معرفی برترین ها پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی عروسک امید ، شرکت کنندگان در این جشنواره در چهار بخش ساخت عروسک های نمایشی، عروسک های بازیچه، عروسک های بومی-محلی و ساخت عروسک با اشیاء مختلف اقدام به ساخت عروسک و همچنین اجرای نمایش های کوتاه با عروسک های ساخته شده کرده اند.

در این جشنواره که به همت مرکز رویش و شکوفایی استعداد روشا مستقر در مرکز نوآوری روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در حال برگزاری ست، بخشی از عروسک های ساخته شده با هدف مسئولیت اجتماعی و کمک به کودکان نیازمند به فروش خواهند رسید.

علاقه مندان می توانند از هشتم تا یازدهم اسفندماه همه روزه از ساعت 9 تا 21 با مراجعه به مجموعه باغ کتاب از مجموعه عروسک های امید دیدن کنند.

پوپک عظیم پور، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره بین المللی عروسک امید درباره هدف برگزاری این جشنواره گفت: عروسک به عنوان بخشی از می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره «عروسک امید» معرفی می شوند

برترین های جشنواره «عروسک امید» معرفی می شوند