مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-23سياسي

المان های نوروزی شهری در ساری احداث می شود


رییس کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات شورای اسلامی شهر ساری، ساخت المان شهری نوروزی، پرداخت مطالبات و جمع آوری پسماند را از مهمترین خواسته های شهروندان از شهرداری و شورا بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن احمدی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در برخورد با هرگونه بی قانونی کوتاه نخواهیم آمد، عمل به قانون را در شورا مهم دانست و افزود: با شناختی که از فرماندار شهرستان ساری وجود دارد بی شک حمایت از قانون را به نحو احسن اجرا می کند.

رییس کمسیون نظارت و رسیدگی به شکایات شورای اسلامی شهر ساری گفت: این پیگیری حمایت از شخص شهردار نیست بلکه حمایت از جایگاه قانونی مدیریت شهری است و با توجه به در پیش بودن سال نو و انجام برخی فعالیت های عمرانی و خدماتی در سطح شهر در جهت ارتقای روحیه نشاط شهروندان و همچنین استقبال از مسافران نوروزی دوری کردن از هرگونه تنش و استرس ضروری است و اجازه دهیم گروه مدیریت شهری به فعالیت خود بیش از گذشته ادامه دهد.

وی پرداخت به موقع حقوق، مزایا و برخی مطالبات در شرایط کنونی و روزهای پایانی سال ضروری دانست و گفت: اتفاقات پیش آمده سبب نگرانی در بین کارکنان مجموعه شهرداری شده است؛ بی شک این استرس را از روی کارکنان برداشته و کمک می کنیم با عمل به قانون اتفاقات خوبی در کهن شهر ساری رقم خورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان های نوروزی شهری در ساری احداث می شود

المان های نوروزی شهری در ساری احداث می شود