مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-23سياسي

تعطیلی گرم خانه در اصفهان صحت ندارد/ کارتن خواب ها باید به چرخه زندگی بازگردند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با تکذیب خبر تعطیلی مجتمع نگهداری و توانمندسازی متکدیان و کارتن خواب ها گفت:دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده بود در این مرکز اصول بهداشتی و استانداردهای کرونا رعایت نشده و در همین راستا ساماندهی و رسیدگی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان در حاشیه بازدید از مجتمع نگهداری و توانمندسازی متکدیان و کارتن خواب ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده بود در این مرکز اصول بهداشتی و استانداردهای کرونایی رعایت نشده بود و در همین راستا آقای احمدی فرماندار جدید اصفهان دستور ساماندهی و رسیدگی به این گرمخانه بدون تعطیل کردن آن را صادر کردند.

وی با اشاره به روند تغییر مدیریتی در این مرکز افزود: ضمن تقدیر از مدیر قبلی، مسؤول جدید این مرکز معرفی و رسیدگی به مسائل بهداشتی و استاندارد کردن شرایط بدون تعطیلی انجام شد و لذا جوسازی برخی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی این مرکز کذب محض است.

نیاز است کارتن خواب ها به چرخه زندگی بازگردند قاسمی با تأکید بر اینکه قرار بر این نیست که سا ل ها کارتن خوابی را به اینجا بیاوریم و همچنان کارتن خواب باشد، گفت: این افراد انسان هستند و حق حیات دارند و نیاز است به آن ها کمک شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی گرم خانه در اصفهان صحت ندارد/ کارتن خواب ها باید به چرخه زندگی بازگردند

تعطیلی گرم خانه در اصفهان صحت ندارد/ کارتن خواب ها باید به چرخه زندگی بازگردند