مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 17:122022-02-23اقتصادي

عده ای مانع تفکیک زباله از مبدا در گیلان می شوند


طبق گفته های کارشناسان مسئله تفکیک زباله از مبدا یکی از راه های اصلی در کاهش معضل پسماند در گیلان است ولی به گفته رییس کل دادگستری گیلان در خصوص تفکیک زباله از مبدا در گیلان یک جریانی وجود دارد که مانع انجام این کار می شود که جای بسیار تاسف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، چندی پیش خبرگزاری فارس گیلان گزارشی در خصوص وضعیت پسماند کشل آزادسرا را بر کار کرد.

پس از گزارش این خبرگزاری در خصوص معضل پسماند در روستای کشل ازادسرا، رییس کل دادگستری گیلان بازدیدی از محل دپو زباله در روستای کشل بازدید به عمل آورد و و دستور تشکیل کمیته خاص برای حل مشکل پسماند در این شهرستان را صادر کرد.

در همین خصوص امروز جلسه ای در خصوص پیگیری آخرین وضعیت پسماند در روستای کشل ازادسرا با حضور رییس کل دادگستری گیلان، معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری و فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات دادگستری گیلان برگزار شد.

طرح تفکیک از زباله در شهرستان آستانه اشرفیه باید با تضمین انجام شود زیرا از سه ایستگاه تهویه شده توسط شرکت تحت قرار دارد روزانه 4 تن زباله وارد هر ایستگاه می شود که در صورت موفقیت آمیز نبودن نقاط دیگر هم با معضل پسماند مواجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای مانع تفکیک زباله از مبدا در گیلان می شوند

عده ای مانع تفکیک زباله از مبدا در گیلان می شوند