مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-23سياسي

امضای تفاهم همکاری نیروی دریایی ارتش ومعاونت زنان ریاست جمهوری


تفاهم نامه همکاری های مشترک نیروی دریایی ارتش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و معاون زنان رییس جمهور امضا شد.

- ، تفاهم نامه همکاری های مشترک نیروی دریایی ارتش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور امیر شهرام ایرانی و انسیه خزعلی در ستاد فرماندهی این نیرو امضا شد.

با استناد به سیاست های کلی خانواده ابلاغیه رهبر معظم انقلاب و به منظور تحقق منویات معظم له در تحکیم و تعالی خانواده و ارتقای توانمندی های زنان به عنوان محور خانواده و به منظور گسترش همکاری ها و مشارکت در اجرای برنامه ها، طرح ها و فعالیت های توانمندساز ویژه زنان و خانواده ساکن در مناطق ساحلی استقراری نیروی دریایی راهبردی در شمال و جنوب به ویژه منطقه محروم جنوب شرق کشور این تفاهم نامه مبادله می شود.

بر این اساس، این تفاهم نامه بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به نمایندگی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی آجا به نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مبادله شد.

موضوع این تفاهم ‍نامه همکاری و هماهنگی به منظور فراهم سازی زندگی شاداب و سالم و امیدوار به آینده در زمینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم همکاری نیروی دریایی ارتش ومعاونت زنان ریاست جمهوری

امضای تفاهم همکاری نیروی دریایی ارتش ومعاونت زنان ریاست جمهوری