مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:522022-02-23ورزشي

داستان عزل یک فرماندار و حواشی آن


عزل فرماندار رفسنجان و حواشی آن سبب شد مسئولان اگر سِمَت را سپر بلای خود می دانند، متوجه شوند همین سِمَت در کمتر از یک روز، خود می تواند بلای جان شود.

- روز دوشنبه دوم اسفندماه نشست خبری در محل فرمانداری رفسنجان با حضور علی اکبر پورمحمدی، سرپرست فرمانداری رفسنجان و اهالی رسانه برگزار شد؛ نشستی که با ایجاد مشاجره لفظی میان فرماندار رفسنجان و یکی از خبرنگاران به نقل دیگر نشست ها و محافل تبدیل شد.

قبل و بعد از ویدئوی سی وچند ثانیه ای فرماندار چه گذشت؟ ویدئوی سی وچند ثانیه ای منتشرشده در فضای مجازی و رسانه ها نشان می دهد تمام این ماجراها و حواشی بر سر یک طرح انتقال آب و شتری است که جلوی پای فرماندار کشته شده اما خواندن اظهارات قبل و بعد از این سی وچند ثانیه هم خالی از لطف نیست.

ماجرا از آن لحظه ای آغاز می شود که خبرنگار از فرماندار رفسنجان در خصوص انتقال پساب مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی بانوان خجسته آگاه رفسنجان که از طریق یک خط لوله از بستر رودخانه به باغات اسلام آباد منتقل شده است سوال می پرسد و و این اقدام وی را غیرقانونی و بر اساس رابطه ای که با مالک این مجموعه داشته می خواند.

پورمحمدی در پاسخ به این خبرنگار با اشاره به این که یکی از مشکلات منطقه مشکل آب کشاورزی است بیان کرد: در این رابطه چندین جلسه با کشاورزان رفسنجان برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان عزل یک فرماندار و حواشی آن

داستان عزل یک فرماندار و حواشی آن