مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:472022-02-23اجتماعي

آموزش اعضای شورای شهر و روستا در اصفهان ضروری است


رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: آموزش اعضای شورای شهر و روستا دراصفهان ضروری است وبسیاری ازپرونده های مطرح در هیأت های حل اختلاف ورسیدگی به شکایات ناشی از ناآگاهی اعضای شورا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد توحیدی راد ظهر چهارشنبه در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان که به حضور منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه بحران آب اصلی ترین چالش استان اصفهان است، اظهار داشت: این چالش بیش از 95 درصد از مساحت استان را تحت تأثیر قرار داده است.

کاهش نزولات آسمانی را اصلی ترین دلیل تنش آبی در استان اصفهان است وی کاهش نزولات آسمانی را اصلی ترین دلیل تنش آبی در استان اصفهان دانست و افزود: البته تمام مسئله آب استان کاهش نزولات نیست و بخش قابل توجهی از این چالش نیز به سو مدیریت آب برمی گردد که منجر به تنش های اجتماعی نیز شده است.

رییس شورای اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه حفر بی رویه چاه، بی توجهی به مدیریت حوضه آبریز زاینده رود، غلبه نگاه استانی بر نگاه ملی نسبت به آب، الگوی کشت نا مناسب و مصرف آب در کشت محصولاتی که هیچ توجیه اقتصادی ندارند و استقرار صنایع آب بر در اقلیم خشک استان اصفهان نیز از دیگر دلایل ایجاد بحران آب در استان بوده است، تصریح کرد: بی توجهی به آلودگی منابع آب شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش اعضای شورای شهر و روستا در اصفهان ضروری است

آموزش اعضای شورای شهر و روستا در اصفهان ضروری است