مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:372022-02-23پزشكي

سپاه امکان سازماندهی 2920 تخت سیار درمانی در کشور را دارد


فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه امکان راه اندازی دو هزار و 920 تخت سیار را برای درمان کرونا در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دستور کار قرار گرفت که یکی ارتقای سطح کیفی خدمات و دیگری توسعه خدمات برای این امر بود.

راه اندازی 21 بیمارستان سیار در کشور وی با بیان اینکه در ابتدای بحران شیوع کرونا در اقدام مؤثر و به موقع خدماتی را بر اساس نیاز دانشگاه های علوم پزشکی ارائه کردیم، ادامه داد: سطح آموزش نیروها در این زمینه بسیار عالی بود و در زمان بسیار کوتاه 21 بیمارستان سیار را در نقاط پرخطر راه اندازی کردیم.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه زیرساخت های لازم را در بیمارستان های ثابت و سیار برای بیماری کرونا ایجاد شد، افزود: تا قبل از این بیشتر زیرساخت ها برای تروما بود که توسعه را بر اساس پذیرش بیماران مبتلا به کرونا قرار دادیم.

وی با بیان اینکه بیمارستانی با تجهیزاتی مانند سی تی اسکن سیار، پی سی آر سیار و بخش های مراقبت ویژه را به صورت سیار راه اندازی کردیم، گفت: الگوی دوم این بیمارستان صحرایی نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و این بیمارستان در غرب آسیا بی نظیر بوده است.

سردار اخوان مهدوی با بیان اینکه 920 نفر در قالب 300 تیم سیار در زمینه ارائه خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان های کشور در نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه امکان سازماندهی 2920 تخت سیار درمانی در کشور را دارد

سپاه امکان سازماندهی 2920 تخت سیار درمانی در کشور را دارد