مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:372022-02-23سياسي

بی خانمان های اصفهان بی خانمان نمی مانند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با تأکید بر اینکه قرار نیست افراد بی خانمان بمانند، گفت: قرار نیست افراد بی خانمان چندین سال در این مکان زندگی کنند، - بلکه باید کمک کنیم این افراد توانمند شده و به چرخه زندگی برگردند.

روز گذشته محسن انصاری، مؤسس و مدیر گرمخانه مردمی بی خانمان های امید اصفهان از تعطیلی این گرمخانه خبر داد و به ایسنا گفت: کاروانسرایی که 4 سال به عنوان تنها گرمخانه مردمی در اصفهان فعال بود، اکنون به مرکز ساماندهی متکدیان تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به دستور قضایی برای تخلیه این مکان، مجبور به تخلیه ساختمان شدیم و افراد بی خانمان اکنون دیگر هیچ جایی در اصفهان ندارند.

علیرضا قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان اما امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از این گرمخانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه این گرمخانه شرایط استانداری به ویژه از نظر بهداشتی نداشت، ساماندهی آن در دستور کار فرمانداری قرار گرفت، بدون اینکه گرمخانه تعطیل شود.

وی با قدردانی از چندین سال فعالیت مدیریت این گرمخانه مردمی، گفت: مدیریت این مکان تغییر کرد و از این پس با عنوان مجتمع نگهداری، ساماندهی و توانمندسازی متکدیان و کارت خواب ها فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خانمان های اصفهان بی خانمان نمی مانند

بی خانمان های اصفهان بی خانمان نمی مانند