مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-23سياسي

50 درصد پرونده های محاکم در حوزه زمین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان ، اظهار کرد: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک با نگاه انقلابی و جهادی کارها را بصورت تخصصی و حرفه ای پیگیری می کنند آثار خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اهمیت ثبت اسناد و املاک در بخش های مختلف در جامعه بالاست و در هدایت جامعه برای رسیدن به مدینه فاضله نقش سازمان نقش تاثیرگذار است، گفت: اقدامات به هنگام و دقیق منجر به کاهش دعاوی و کدورت ها و تشکیل پرونده در محاکم خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: ماموریت های مشترک میان دادگستری و ثبت اسناد هر استانی متفاوت می تواند باشد و آنچه که ما در استان بررسی کردیم بیش از 50 درصد پرونده ها در محاکم در حوزه زمین و اسناد است و تعداد قابل توجهی از پرونده های کیفری استان نیز مرتبط با املاک است.

وی تصریح کرد: سنددار کردن املاک اعم از منازل مسکونی و زمین های کشاورزی از موارد مهمی است که به همت اداره ثبت اسناد و املاک و دستگاه های اجرایی استان  انجام شده است.

رییس کل دادگستری زنجان گفت: استان زنجان جزء استان های پیشرو در انجام وظایف  و ماموریت های سازمانی است که از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان جای تشکر دارد،  البته برخی موانع و مشکلات وجود دارد که باید با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پرونده های محاکم در حوزه زمین است

50 درصد پرونده های محاکم در حوزه زمین است