مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-23اقتصادي

خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز به دلیل افزایش تولید و کسری قطعات است


افزایش تولید خودرو در ایام پایانی سال و همچنین ماندگاری خودرو به دلیل کسری قطعات و از طرفی توزیع سایر خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو به شمالغرب کشور از مبدا سایت تبریز موجب افزایش خودرو در پارکینگ این سایت شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: افزایش تولید خودرو در ایام پایانی سال و همچنین ماندگاری خودرو به دلیل کسری قطعات و از طرفی توزیع سایر خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو به شمالغرب کشور از مبدا سایت تبریز موجب افزایش خودرو در پارکینگ این سایت شده است.

حمید حاجی زاد منصور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انباشتگی خودرو به دلیل افزایش حجم تولید روزانه این شرکت و انتقال به پارکینگ و همچنین ماندگاری خودروهای دارای کسری قطعات است و مفهوم دپوی خودرو به دلیل افزایش قیمت از سوی خودروساز نادرست است.

وی افزود: با توجه به تیراژ تولید خودرو در ایام پایانی سال، ارسال خودرو به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت روزانه حتی در روزهای تعطیل نیز به قوت خود ادامه دارد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تأکید کرد: پارکینگ ایران خودرو تبریز علاوه بر انتقال خودروهای تولید شده ی خود، مسئولیت انتقال سایر محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو از مبدا تبریز به شمالغرب کشور(استان های همجوار) را نیز بر عهده دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز به دلیل افزایش تولید و کسری قطعات است

خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز به دلیل افزایش تولید و کسری قطعات است