مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-23ورزشي

اعزام تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس به مسابقات بین المللی ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیاوش سپهوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان گفت: رسانه ها تنها نقطه امید ما در حوزه ورزش هستند و حمایت آنها باعث می شود با امید به راه خودمان ادامه دهیم.

امیدواریم که همه جامعه ورزش از ظرفیت رسانه به درستی استفاده کنند.

وی به اعزام تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به تورنمنت بین المللی در ترکیه اشاره کرد و افزود: این مسابقات از 8 الی 10 اسفند با میزبانی ترکیه برگزار می شود و تیم پلیمر خلیج فارس به همین منظور فردا راهی ترکیه خواهد شد.

رییس هیئت دوومیدانی لرستان و سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس اظهار داشت: تیم پلیمر به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات که جنبه کسب سهمیه برای مسابقات جهانی را دارد حضور می یابد و در مجموع 25 نفر شامل ورزشکار و عوامل تیم به این مسابقات اعزام می شوند.

  وی با بیان اینکه تیم هایی از کشورهای عمان، کویت، لبنان، سوریه، عراق، ترکیه و تونس در مسابقات شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا بوده و تیم ها و کشورهای حاضر در مسابقات از بهترین نفرات استفاده می کنند و این می تواند تجربه بسیار خوبی برای ورزشکاران جوان ما باشد.

  سپهوند گفت: آرش سیاری و امیررضا معین پور از جوانان لرستانی عضو تیم بوده و سایر ورزشکاران نیز از جوانان مستعد سراسر کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس به مسابقات بین المللی ترکیه

اعزام تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس به مسابقات بین المللی ترکیه