مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-23سياسي

اراده و سیاست ما توسعه همکاری با کشورهای دوست بویژه عمان است


رییس جمهور با تشکر از دعوت رسمی سلطان عمان برای سفر به این کشور، گفت: اراده و سیاست ما توسعه همکاری با کشورهای دوست بویژه عمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در دیدار بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان با تشکر از دعوت رسمی سلطان عمان برای سفر وی به این کشور، گفت: بدون تردید این تعاملات می تواند در تحکیم روابط دو کشور و حل مسائل منطقه ای و بین المللی مؤثر باشد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه مواضع دولت عمان مواضعی خوب و متین بوده است و تفاوت قابل توجهی با رفتار برخی کشورهای منطقه دارد، خاطر نشان کرد: توجه عمان به فلسطین و یمن و مسائل منطقه قابل توجه است.

رییسی با تاکید بر اینکه در نگاه دولت عمان توجه به امنیت منطقه، جهان اسلام و مظلومین غرب آسیا وجود دارد، بیان داشت: مناسبات ما با عمان مناسبات خوبی است اما در حوزه مسائل اقتصادی و تجاری زمینه توسعه بیشتری وجود دارد و ظرفیت های قابل توجه هر دو کشور می تواند در رشد روابط اقتصادی و تجاری بکار گرفته شود.

رییسی همچنین با دعوت از سلطان عمان برای سفر به تهران، تأکید کرد: اراده و سیاست ما در جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری با کشورهای دوست بویژه عمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده و سیاست ما توسعه همکاری با کشورهای دوست بویژه عمان است

اراده و سیاست ما توسعه همکاری با کشورهای دوست بویژه عمان است