مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-23سياسي

برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، - هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش جمهوری اسلامی ایران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش (نغمه های بهشتی 8) در حالی به کار خود پایان داد که از 250 اثر اولیه برای حضور در جشنواره، 166 اثر به مرحله بعدی راه پیدا کرده و در نهایت 48 اثر در جشنواره سراسری قضاوت شدند.

در این مراسم مجید اخشابی، نماینده هیات داوران هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش بیانیه هیات داوران را قرائت کرد و پس از آن برگزیدگان هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش معرفی و تقدیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش

برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش