مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-23سياسي

استاندار یزد: منطقه ویژه گردشگری اولویت مدیرکل میراث فرهنگی باشد


استاندار یزد با بیان این که توسعه پایدار این استان به تقویت دو بال فناوری و گردشگری نیاز دارد، گفت: راه اندازی منطقه ویژه گردشگری یزد باید در اولویت اجرایی مدیرکل جدید میراث فرهنگی این استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان که با حضور فعالین حوزه گردشگری و معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انسانی یزد در حوزه میراث فرهنگی از جمله ظرفیت های شاخص این استان برای توسعه پایدار است.

وی حمایت و تقویت حوزه گردشگری را یکی از اولویت های جدی مدیریت ارشد استان یزد در دوره جدید دانست و افزود: در مسیر تعالی از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل استفاده می کنیم.

استاندار یزد توسعه پایدار و همه جانبه این استان را در گرو تقویت دو بال فناوری و گردشگری عنوان کرد و گفت: به همین منظور بحث ایجاد معاونت جدید گردشگری برای استاندار از سوی استانداری یزد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیشنهاد شده است.

فاطمی با بیان این که ایجاد سازوکار قانونی برای مدیریت راهبردی و قوی تر در سطوح استانی برای صنعت گردشگری در دستور کار است، تصریح کرد: راه اندازی منطقه ویژه گردشگری به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: منطقه ویژه گردشگری اولویت مدیرکل میراث فرهنگی باشد

استاندار یزد: منطقه ویژه گردشگری اولویت مدیرکل میراث فرهنگی باشد