مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-23سياسي

باید برای نیروی قدس سپاه کنگره شعر برگزار کنیم


رییس دفتر شعر و سرود صداوسیما گفت: باید برای سپاه قدس کنگره شعر برگزار کنیم زیرا عزت امروز را مدیون آنها هستیم.

- ، علیرضا قزوه بعد از ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: امروز ما موشک نقطه زن داریم؛ اگر دشمن در معادلات نظامی چندین قدم عقب کشیده است به خاطر شهید سلیمانی و شهید حسن تهرانی مقدم و عزیزانی است که با موشک های نقطه زن ابهت و نام دشمن را برهم زدند.

وی عنوان کرد: روزی ما با سلاح کلاشینکف و ژ3 مقابل دشمن می جنگیدیم و در آن روزها شاید برد شعرهایمان به اندازه همان کلاشینکف و ژ3 بود.

رییس دفتر شعر و سرود صداوسیما تصریح کرد: امروز باید بیاییم همچنان که موشک نقطه زن داریم منظومه های شعرمان را نقطه زن کنیم و در کشورهای مقاومت حضور جدی داشته باشیم.

قزوه با تاکید براینکه ادبیات ما نیز باید مرزهای وسیع تر را طی کند، افزود: باید مثنوی سه هزار بیتی برای شهید سلیمانی بگوییم.

در کشمیر یک نظامی دولت هند که نمی دانست شهید سلیمانی یعنی چه تصویرشان را پاره کرد و همه نظامیان کشمیر مجبور شدند تصویر شهید سلیمانی را بر دیوارها نصب کنند.

وی شهید سلیمانی را شخصیتی متعلق به تمام مردم مستضعف جهان دانست و ادامه داد: پیشنهاد می کنم این کنگره و همایش در تجلیل از نیروی قدس سپاه برگزار شود، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای نیروی قدس سپاه کنگره شعر برگزار کنیم

باید برای نیروی قدس سپاه کنگره شعر برگزار کنیم