مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-23سياسي

مسابقات بین المللی قرآن کریم از 9 اسفند در تهران برگزار می شود


سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم 9 تا 14 اسفند ماه 1400 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم 9 تا 14 اسفند ماه 1400 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

رشته ها بخش های مسابقات این مسابقات در رشته های حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق و ترتیل در بخش های بزرگسالان، بانوان، دانش آموزان، روشندلان و طلاب برگزار می شود.

برگزاری مسابقات به صورت غیرحضوری این دوره از رقابت ها امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند سال گذشته به صورت غیرحضوری برگزار می شود به این صورت که پس از ارسال دعوت نامه ها، نمایندگان کشور های مختلف با حضور نمایندگان فرهنگی ایران در کشورشان به ضبط تلاوت و ارائه محفوظات پرداخته و فیلم آن به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است.

البته داوری مسابقات به صورت حضوری است و هیأت داوران با استقرار در سالن مسابقات به قضاوت تلاوت ها و ارائه محفوظات می پردازند.

برگزاری مرحله مقدماتی دی ماه، نیمه نهایی بهمن ماه و فینال اسفند 1400 مرحله اول و مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن کریم دی ماه 1400 در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد و 190 اثر از نمایندگان 69 کشور جهان توسط 18 داور از ایران و دیگر کشور ها مورد ارزیابی قرار گرفت و برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی قرآن کریم از 9 اسفند در تهران برگزار می شود

مسابقات بین المللی قرآن کریم از 9 اسفند در تهران برگزار می شود