مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-23سياسي

پیگیری اجرای «قانون تسهیل ازدواج جوانان» در دستور کار قوه قضاییه


رییس گروه حمایت از حقوق زنان و خانواده معاونت اجتماعی قوه قضاییه با بیان این که نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف مصرح دستگاه قضایی در اصل 156 قانون اساسی است.

- به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، سیده نادیا محمدپور رییس گروه حمایت از حقوق زنان و خانواده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درباره مأموریت های این اداره گفت: گروه حمایت از حقوق زنان و خانواده در مهر ماه سال 99 ذیل دفتر امور بانوان، کودکان و خانواده در معاونت ایجاد و برنامه هایی نیز در راستای مأموریت های تعریف شده در دستور کار این گروه قرار گرفت.

مأموریت این گروه ناظر بر تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و پیشگیری های اولیه و ارتقایی است و کلیه اقداماتی که انجام می شود در راستای پیشگیری از بروز آسیب و ناهنجاری ها است.

وی بیان کرد: نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف مصرح دستگاه قضایی در اصل 156 قانون اساسی است و بر همین اساس با توجه به مأموریت های سازمانی و به منظور تسهیل گری، عملیاتی نمودن قانون تسهیل ازدواج جوانان در دستور کار این گروه قرار گرفت.

قانون تسهیل ازدواج با 13 ماده در سال 1384 به تصویب مجلس رسید که برای بهینه سازی درامر ازدواج و ارائه امکانات، تسهیلات و اشتغال به جوانان بسیار راهگشا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اجرای «قانون تسهیل ازدواج جوانان» در دستور کار قوه قضاییه

پیگیری اجرای «قانون تسهیل ازدواج جوانان» در دستور کار قوه قضاییه