مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-23سياسي

شعر دفاع مقدس شجره طیبه ادبیات انقلاب است


دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت، شعر دفاع مقدس را شجره طیبه ادبیات انقلاب اسلامی دانست و گفت: در ادامه کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت آسیب شناسی شعر را جدی می گیریم.

- حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد چهارشنبه 4 اسفند در مراسم اختتامیه بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این رویداد مهم ادبی، اظهار کرد: آیین اختتامیه کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت امروز به میزبانی استان فارس و شهر شیراز با حضور علیرضا قزوه، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی و محمد اکرامی فر برگزار می شود.

او به معرفی و تجلیل از برگزیدگان پنج محور این کنگره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال از کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت امسال بسیار باشکوه بود.

هفت هزار و 542 اثر به دبیرخانه کنگره واصل شد و داوری اولیه در 31 استان با انتخاب دبیر علمی و اجرایی شکل داده شد و بعد از غربالگری آثار توسط هیئت داوری آثار برگزیده به دبیرخانه ملی ارسال شد و مورد داوری نهایی قرار گرفت.

رونمایی از 120 عنوان کتاب دفاع مقدس دبیر اجرایی کنگره شعر دفاع مقدس مقاومت عنوان کرد: در کنگره امسال در پنج محور از نفرات اول تا سوم تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر دفاع مقدس شجره طیبه ادبیات انقلاب است

شعر دفاع مقدس شجره طیبه ادبیات انقلاب است