مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-23اقتصادي

توضیحات تعزیرات حکومتی در مورد شایعه ناپدید شدن 563 خودروی توقیفی در لرستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان در مورد شایعه ناپدید شدن 563 خودروی توقیفی در این استان توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید القاصی مهر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به 563 خودروی توقیف شده در لرستان اظهار داشت: بر حسب قانون، علاوه بر ضبط کالای قاچاق و جزای نقدی، ضبط خودرو نیز صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در مواد قانونی، قانون قاچاق، قید شده که کالا به همراه خودرو باید تحویل اموال تملیکی شود عنوان کرد: اما متأسفانه به دلیل عدم زیرساخت در اموال تملیکی استان و نبود فضای کافی برای نگهداری این خودروها، نیروی انتظامی بر اساس دستور قاضی شعبه ما، این خودروها را به پارکینگ های عمومی ناجا منتقل داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان داشت: بحث ما ساماندهی این خودروها است، این خودروها الان در پارکینگ های عمومی سطح شهر توقیف هستند و خواسته ما از مجموعه نیروی انتظامی و اموال تملیکی این بوده که خودروهای یاد شده جمع آوری و تحویل اموال تملیکی شوند، اموال تملیکی نیز بر اساس قانون، این خودروها را به مزایده بگذارد و یا به نحوی به فروش برساند تا حیف و میل نشوند.

القاصی مهر، تاکید کرد: این خودروها مربوط به سنوات قبل و چهار تا پنج سال گذشته هستند، در فضای باز و گرما و سرما دچار مشکل می شوند، هدف و خواسته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات تعزیرات حکومتی در مورد شایعه ناپدید شدن 563 خودروی توقیفی در لرستان

توضیحات تعزیرات حکومتی در مورد شایعه ناپدید شدن 563 خودروی توقیفی در لرستان