مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-23پزشكي

تزریق بیش از 21هزار دوز واکسن کرونا به کودکان 5تا12 سال خراسان شمالی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تاکنون 21 هزار و 572 دوز واکسن کرونا در سطح این دانشگاه به کودکان 5 تا 12 سال استان تزریق شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تاکنون 21 هزار و 572 دوز واکسن کرونا در سطح این دانشگاه به کودکان 5 تا 12 سال استان تزریق شده است.

دکتر افشین دلشاد در گفت و گو با ایسنا، گفت: واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا از هفته گذشته در استان آغاز شده است و والدین می توانند برای تزریق واکسن فرزندان خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: واکسن های مورد تأیید برای گروه سنی کودکان 5 سال به بالا، پاستوکووک و سینوفارم بوده و میزان تزریق و فاصله بین دو نوبت، مشابه گروه های سنی بالاتر و بالغین است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون انواع واکسن ها را در اختیار داریم، بنابراین افراد منتظر واکسن خاصی نباشند و حتماً برای دریافت دوزهای عقب افتاده و دوز سوم واکسن خود به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی افزود: بیش از 100 مرکز تجمیعی و پایگاه واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان فعال است که در سطح تمام شهرستان های استان آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 21هزار دوز واکسن کرونا به کودکان 5تا12 سال خراسان شمالی

تزریق بیش از 21هزار دوز واکسن کرونا به کودکان 5تا12 سال خراسان شمالی