موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-23اقتصادي

صادرات 860 هزار تن کالا از مازندران به 50 کشور جهان


ناظر گمرکات مازندران با اشاره به رشد فرایند صادرات کالا در استان گفت: در سال جاری 860 هزار تن کالا به 50 کشور جهان صادر شده است.

- با اشاره به رشد 54 درصدی صادرات کالا سال جاری از گمرکات استان میزان صادرات را 860 هزار تن ذکر کرد و گفت: ارزش این میزان صادرات بیش از 253 میلیون و 291 هزار دلار بوده است.

وی سیمان، مواد معدنی و فرآورده های لبنی، پلاستیکی و کیوی را از جمله اقلام صادراتی ذکر کرد و گفت: کالاهای استان به 50 کشور جهان از جمله عراق، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و غیره صادر شده است.

وی حجم واردات کالا را در سال جاری بیش از دو میلیون و 600 هزار تن به ارزش یک میلیارد و 97 میلیون دلار بیان کرد و گفت: این کالاها از 25 کشور جهان به استان وارد شد و حجم واردات از نظر وزن و ارزش هشت و 38 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

یوسفی منش جو و ذرت دامی، گندم، چربی ها، روغن حیوانی و نباتی را از جمله کالاهای وارداتی بیان کرد و گفت: در بخش ترانزیت کالا نیز امسال 162 هزار تن کالا به ارزش 156 میلیون دلار از گمرکات بنادر استان ترانزیت شده است.

ناظر گمرکات مازندران گفت: ترانزیت کالا از نظر وزنی 237 درصد و از نظر ارزشی 178 درصد رشد داشته است و درآمد گمرکات نیز با رشد 60 درصدی به 428 میلیارد تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 860 هزار تن کالا از مازندران به 50 کشور جهان

صادرات 860 هزار تن کالا از مازندران به 50 کشور جهان